(ZUPDATES) - Bugatti je predstavio ono za što se francuski proizvođač automobila nada da će biti najbrži kabriolet na svijetu. W16 Mistral od 1600 konjskih snaga, 5 milijuna dolara, u biti je verzija superautomobila Bugatti Chiron s otvorenim krovom, iako postoje velike razlike u dizajnu.
To je ujedno i posljednji Bugattijev automobil koji je pokretao samo benzin. Budući modeli bit će hibridni.
Napravit će se samo 99 Mistrala i svi su već prodani prije nego što je automobil uopće predstavljen javnosti u petak u Carmelu u Kaliforniji, prema Bugattiju.
"Na umu može biti samo jedan cilj: ponovno postati najbrži roadster na svijetu", rekla je tvrtka u svojoj objavi.
Bugatti nije rekao kolika bi mogla biti očekivana najveća brzina Mistrala. Posljednji put kada je Bugatti mogao tvrditi da ima najbrži kabriolet na svijetu bilo je 2013. kada je Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse cabriolet išao 254 milje na sat na Volkswagenovoj testnoj stazi u Njemačkoj.
Trenutačni rekord najveće brzine za kabriolete pripada Hennessey Venom F5 Roadsteru koji je napravio Hennessey Performance Engineering iz Teksasa. Taj 3 milijuna dolara vrijedan automobil s 1800 konjskih snaga postigao je brzinu od 265,6 milja na sat 2016. godine.
Kabrioleti obično imaju niže najveće brzine od automobila s tvrdim krovom zbog njihove lošije aerodinamike.
Mistral će također biti posljednji model koji će imati poznati Bugattijev W16 motor sa 16 cilindara. Mate Rimac, predsjednik Uprave Bugatti-Rimac, tvrtke koja sada posjeduje brend Bugatti, rekao je da će budući modeli Bugattija biti hibridi. Nejasno je kakav će plinski motor imati ti budući modeli, ali to neće biti isti W16 koji, uz razne razvoje i poboljšanja, pokreće svaki moderni Bugattijev automobil od 2005. godine.
Verzija tog motora korištena u Mistralu ista je ona koja je pokretala Bugatti Chiron Super Sport za koji je Bugatti tvrdio da 2019. može postići brzinu od gotovo 305 milja na sat .
Zrak za Mistralov veliki motor uvlači se kroz lopatice za zrak iza svakog od dva sjedala automobila. Zahvati za zrak izrađeni su od karbonskih vlakana i dizajnirani su da izdrže cijelu težinu automobila kako bi zaštitili putnike u slučaju sudara s prevrtanjem. Usisnici zraka na bočnoj strani automobila služe za hladnjake ulja. Zrak koji prolazi kroz hladnjake ulja ispušta se kroz Mistralova stražnja svjetla u obliku slova X.
Dizajn Mistrala inspiriran je klasičnim Bugatti Type 57 Roadster Grand Raidom iz 1934. Konkretno, Bugattijevi dizajneri pogledali su jedan Roadster Grand Raid koji je trenutno izložen u muzeju automobila Louwman u Nizozemskoj, prema Bugattiju. Oštro zakošeno vjetrobransko staklo u obliku slova V i izbočine koje se uzdižu iza svakog od sjedala među su sličnostima s modernim automobilom.
Prednji dio Mistrala ima svoj osebujni dizajn s prednjim svjetlima od kojih se svaki sastoji od četiri svjetlosne trake. Središnja rešetka u obliku potkove također je dublja i šira nego na automobilima s tvrdim krovom.
Prvi automobili bit će isporučeni kupcima 2024. godine, navodi Bugatti. Bugatti se izdvojio iz Volkswagen grupe 2021. godine i sada je u partnerstvu s hrvatskim proizvođačem električnih superautomobila Rimac . Bugattijeva proizvodnja ostaje u svom tradicionalnom domu Molsheimu u Francuskoj.
.jpg)
0 Comments