Toyota nudi otkup električnog SUV-a jer bi mu mogli otpasti kotači


(ZUPDATES) - U lipnju je Toyota izdala upozorenje vlasnicima svog električnog SUV-a BZ4X da bi trebali prestati voziti vozilo i odvesti ga u zastupstvo zbog ozbiljnog problema: kotači bi mogli otpasti tijekom vožnje čak i nakon kratkog vremena vrijeme na putu.

Toyota nije znala zašto se to događa, ali je proizvođač automobila rekao da će istražiti i riješiti problem kada inženjeri shvate zašto su kotači olabavljeni. Sada, više od mjesec dana kasnije, Toyota još nije identificirala problem i nudi jednostavno otkupljivanje SUV vozila od kupaca koji više ne žele čekati da se problem riješi.
Budući da je problem postao očit ubrzo nakon što su SUV vozila puštena u prodaju, samo je oko 260 vlasnika BZ4X u Sjedinjenim Državama suočeno s ovom situacijom. Ima više onih koji su naručili SUV, ali ga još nisu dobili kada je objavljeno upozorenje "Ne vozi". Ti kupci nikad nisu mogli prihvatiti isporuku svojih SUV vozila.
    Proizvođač automobila ponudio je niz opcija osim otkupa, dok vlasnike moli za strpljenje. Toyota također nudi kupcima besplatnu upotrebu drugog Toyotinog vozila dok se problem ne pronađe i ispravi. Toyota također nudi vlasnicima 5000 dolara za plaćanje automobila ili kao djelomični povrat kupoprodajne cijene. Toyota će također produljiti tvorničko jamstvo za vozila za onoliko vremena koliko god ono na kraju bilo — tijekom kojeg su SUV-ovi povučeni iz upotrebe.
      Za kupce koji jednostavno žele prodati svoja vozila natrag, točni uvjeti ponovne kupnje mogu varirati ovisno o raznim državnim propisima i specifičnostima situacije vlasnika.
        BZ4X je gotovo identičan električnom SUV-u Subaru Solterra. Dva japanska proizvođača automobila zajedno su razvila vozila. Ipak, Subaru nije morao povući nijedan SUV u Sjedinjenim Državama, jer nijedan nije isporučen prije nego što je problem otkriven.
        Toyota nije prvi proizvođač automobila koji je povukao električna vozila u posljednjih nekoliko godina. General Motors je ponudio otkup Chevrolet Bolt EV -a nakon izvješća o požarima akumulatora. Taj je slučaj uključivao potencijalno mnogo više vozila od relativnog broja BZ4X, ali vlasnici Bolta mogli su barem nastaviti koristiti svoja vozila uz određena ograničenja. GM je na kraju otkrio problem izvora i sada može zamijeniti baterije u vozilima kojima su bile potrebne. GM nije rekao koliko je kupaca iskoristilo ponudu otkupa.

        Post a Comment

        0 Comments